Om opkøbet

Hvorfor opkøber Lime Sparta?
Limes mission er at gøre virksomheder til kundemagneter. I bund og grund handler det om at forandre adfærd. Med Sparta vokser Limes kompetence inden for gamification – et digitalt værktøj, som visuelt motiverer til at forbedre sig som et team. Dermed bliver vores virksomhedsprofil mere komplet, og vi får tilført nye dygtige medarbejdere.

Hvorfor var Sparta til salg?
Som et særskilt produkt uden integration med eksempelvis CRM-systemer har Sparta ikke haft den vækst, man havde kunnet håbe på. Både Sparta og Lime tror imidlertid på, at de fælles tjenester giver et bedre totalprodukt. Limes stærke tilbud samt den kompetente salgs- og markedsføringsafdeling kommer til at give Spartas løsninger muligheden for at udvikle sig og ekspandere – præcis som de fortjener det.

Hvordan ser fremtiden ud for Sparta?
Sparta (under virksomhedsnavnet Hysminai AB) ophører med at eksistere som selvstændig virksomhed og bliver en del af Lime. Spartas produkt for gamification integreres som en komplementerende funktionalitet i Limes produkter for CRM og salgsfremstød, men kommer også til at findes som et fritstående produkt for relevante kunder.

Hvad vil der ske med Spartas medarbejdere?
Alle ansatte tilbydes muligheden for at blive en del af det nye team med fokus på gamification, som startes op på Limes kontor i Stockholm. En af Spartas store værdier som virksomhed er netop deres kompetence inden for gamification – en værdi, der findes hos medarbejderne.

For dig, som er kunde hos Lime

Hvilke nye funktioner bliver tilgængelige?
Forskellige funktioner, alle med kobling til gamification og forbedret teamwork, vil blive frigivet som valgbare add-ons for Lime CRM og Lime Go. Præcis hvordan disse kommer til at se ud, og hvad de kommer til at koste, vender vi tilbage til lidt senere.

Er de nye prismodeller planlagte?
Vi vil lancere nye prismodeller for anvendelsen af de nye funktioner i Lime CRM og Lime Go, efterhånden som integrationen mellem systemerne kommer på plads. Den nuværende prisliste for alle produkter kommer til at bestå.

Vil den nye funktionalitet blive tilgængelig i alle nordiske lande?
Ja, det er planen.