Asset 158

De første møder

Det er ikke nemt at identificere behov, forankre CRM-projektet internt og evaluere leverandører. Vores CRM-eksperter deler med glæde deres erfaringer via best practices fra andre virksomheder, besvarer spørgsmål og hjælper dig med at sætte rammen for et vellykket projekt.

At konkretisere jeres mål og gøre dem målbare hjælper jer med at se forretningsværdien af et CRM-system. Det reducerer også risikoen for et ”Big Bang”-projekt. Sammen finder vi ud af, hvor skoen klemmer mest!
Tag en intern beslutning om investeringen og sørg for, at alle beslutningstagere har et fælles billede af, hvad den skal kaste af sig. Det giver en effektiv og fremadrettet proces! Vi hjælper gerne med argumenter og eksempler på, hvordan forskellige beslutningstagere og deres teams kan drage fordel af Lime CRM.
Funktioner og anvendelsesområder er forskellige mellem forskellige CRM-systemer. Selv arbejdsprocesser og implementering er forskellige. Sørg for at tage en dialog med os og andre leverandører, så vi finder den løsning, der passer bedst til jer!
Prøv gratis

“Lime CRM fremstod med det samme som et moderne, hurtigt og meget fleksibelt værktøj. Derudover vidste vi, at Lime forstod vores virksomhed, de gav os mange gode input, og frem for alt: De solgte et færdigt system i stedet for en masser konsulenttimer.”

Peter Sandell, salgs- og aftaleansvarlig i HSB Malmö

Når du bliver kunde hos os

Nu begynder det sjove – I skal have jeres eget Lime CRM! Basen ser ens ud for alle virksomheder, men ud fra jeres unikke behov skaber vi jeres personlige twist. Vores projektledere trækker i trådene, mens vores applikationskonsulenter sørger for, at alt det tekniske kommer på plads.

Under opstartsmøderne forbereder vi projektet. Formål og mål bliver fastsat, en projektgruppe dannes, og vi udtænker en detaljeret plan. Når det tekniske arbejde er i gang, har vi regelmæssige projektmøder, så vi kan tjekke op og fokusere på det næste trin i projektet.
Jeres Lime CRM-løsning er udviklet i tæt samarbejde mellem vores CRM-eksperter og jeres projektteam. Den tekniske konfiguration finder sted trinvist, og I har en testperiode, så I kan sikre jer, at alt fungerer, før systemet går live.
I projektets sidste fase organiserer vi oplæringen af de enkelte brugere: mindst ét tilfælde for superbrugere og mindst ét for "almindelige" brugere. Når disse er afsluttet, går I live med Lime CRM og kan herefter begynde at arbejde rigtigt i systemet.
Kontakt os

Anvendelse og udvikling

Når jeres CRM-projekt er afsluttet, begynder hverdagen. Vi er tilgængelige med henblik på teknisk support og følger op på, hvordan det går for jer. Hvis I ønsker ekstra hjælp til at ændre adfærd, udvikle systemet eller vil have mere oplæring, arrangerer vi det.

Vores CRM-eksperter i supporten er tilgængelige på hverdage og løser 70 % af alle anliggender ved første kontakt. Det er bare at skrive til dem i chatten eller gribe telefonen, hvis I skulle have tekniske problemer eller har spørgsmål.
CRM kræver en forandret adfærd, hvis man vil have et optimalt resultat. Det kan vi hjælpe jer med! Enten under implementeringen eller senere. Via forskellige værktøjer og aktiviteter hjælper vi jer med at skabe en proaktiv og kundefokuseret virksomhedskultur.
Vi er en langsigtet partner, og I kan vokse med os, på jeres vilkår. Brugere kan tilføjes eller fjernes løbende, og vi kan udvikle jeres Lime CRM efter behov, for eksempel med nye add-ons eller flere integrationer.
Det skal være nemt og sjovt at anvende Lime CRM. Derfor arrangerer vi regelmæssigt webinarer, oplæring og kundemøder for vores brugere. Hold øje med vores kundeside og indbakken!
Få succes med adfærdsændringen

“Lime er gode til at oplære og støtte sine kunder. En fantastisk brugersupport og meget digitalt træningsmateriale gør det lettere for både mig som administrator og mine kolleger. Slutresultatet er et CRM-system, der virkelig bruges.”

Pernilla Axflo, analytiker, Curonova Consulting

Læs mere om vores kunder

Support, som anbefales af 98,7 %!

Et godt CRM og gode kunder fortjener god service og opfølgning. Hvis du kontakter os, når telefonen typisk kun at ringe 2-3 gange inden vores kundeservice svarer. Det kan være en af grundene til at 98,7 % ud af 4297 personer i vores kundeundersøgelse fra 2018 ville anbefale vores kundeservice til andre.

Mere om Lime