Slip for at skifte mellem dine systemer

For mange kan det være et mareridt at skulle kopiere information mellem de forskellige systemer, mens man samtidig forsøger at holde alle opdaterede. Derfor har vi udviklet ERP Connector, som er en standardforbindelse mellem Lime CRM og en række forskellige virksomhedssystemer. Lige nu understøtter vi:

  • Microsoft Dynamics NAV
  • Fortnox
  • Visma Administration
  • Visma Business
  • net
  • e-conomic
  • BL Administration
Book en demo

Dybdegående kundebillede og mindre administration

Når vi indlæser de økonomiske oplysninger fra dit virksomhedssystem til Lime CRM, sikrer vi, at du får et endnu dybere kundebillede. Og al information om en kunde synkroniseres med ét enkelt klik!

  • Sælgere ser omsætningen for indeværende år, foregående år samt tidligere år direkte på virksomhedskortet.
  • Alle medarbejdere sparer administrationstid og kan med ét enkelt klik sørge for, at den nye kunde eller informationen findes i begge systemer.
  • Kundeservice sørger nemt for at bogføre fakturaer og tilhørende fakturalinjer, når en kunde ringer ind.
  • Sælgere kan effektivt evaluere en kunderelation takket være et grafisk overblik over alle de bogførte fakturaer fra de seneste 5 år.

Smarte tilføjelser til dine behov

En ERP-integration mellem Lime CRM og dit virksomhedssystem kan se ud på mange forskellige måder. Kontakt os, og så fortæller vi hellere end gerne mere om vores forskellige tilføjelser og tilpasninger!

Asset 42

Nemmere ordrehåndtering

Med vores ordretilføjelse kan du også synkronisere ordrelinjer mellem Lime CRM og dit virksomhedssystem. Tillægget gør det blandt andet muligt at oprette ordrer direkte i Lime CRM og generere automatiske fakturaer.

surface1 (7)

Visuelle salgstendenser

Vil du hurtigt kunne se salgstrenden for hver kunde (og for hvert produkt/service) i Lime CRM? Signalfelter i rødt, gult og grønt på virksomhedskortet viser tydeligt udviklingen year-to-date sammenlignet med året før.

surface1 (6)

Virksomhedssystemet som master

Vores ERP Master add-on gør dit virksomhedssystem til "herre" over kundeinformation. Opret og opdatér kunder i dit ERP-system – alt synkroniseres automatisk med Lime CRM. Derudover kan du stadig tilføje nye kunder i Lime CRM.

Sådan fungerer ERP-integrationen

  1. Tilføj nemt nye kunder til dit virksomhedssystem direkte fra Lime CRM. Alt, hvad der kræves, er ét klik i Actionpad på virksomhedskortet.
  2. Kundenumre, som oprettes i ERP-systemet, overføres automatisk til Lime CRM og kan anvendes til at synkronisere fakturaer mellem systemerne.
  3. Få et overblik over alle bogførte fakturaer og fakturalinjer direkte i Lime CRM under fanen Fakturaer. Synkroniseringen sker hvert 10. minut, så du har altid de nyeste oplysninger!
  4. Bogførte fakturaer fra de seneste 5 år præsenteres i visuelle diagrammer direkte på virksomhedskortet i Lime CRM. Sammenlign nemt kundefakturering år for år, måned for måned eller kvartal for kvartal.

Klar til en nemmere hverdag?

Kontakt os, hvis du har spørgsmål eller ønsker at få en demo af vores ERP Connector. Vi vil rigtig gerne fortælle dig mere!