Byg stærke relationer med personaliserede e-mails, nyhedsbreve og kampagner, der er målrettet mod forskellige målgrupper. Segmentér, producér og analysér i en jævn strøm. Sådan kan en salgskampagne se ud:
- Du vil fortælle eksisterende kunder om en ny service og oprette en markedsføringsaktivitet i form af en e-mail-kampagne i Lime CRM.
- Måske er det A-kunder, der har købt en anden service, og som er i Københavns storby, der er din målgruppe? Du segmenterer dine kunder i Lime CRM og tilføjer dem som deltagere i markedsføringsaktiviteten.
- Du opretter et pænt udkast med drag-and-drop i mailværktøjet og vælger dine indstillinger. Blandt adresselisterne finder du din Lime CRM-kampagne og de modtagere, du har valgt.
- Når den er sendt, kan du nemt gå ind i kampagnen i Lime CRM og følge op på, hvilke modtagere der har åbnet og klikket på e-mailen.
- Måske vil du sende en ny e-mail til dem, der ikke åbnede den første e-mail? Det kan nemt fikses! I Lime CRM synkroniseres og indsamles al statistik for de udsendelser, du har foretaget i forbindelse med kampagnen.