Hvorfor CRM? 2018-02-26T16:12:53+00:00

Hvad er CRM egentlig?

Et CRM-system er en IT-støtte, som holder styr på dine kunderelationer, hjælper dig med kundeprospektering, salg- og markedsstrategier samt skaber smidige løsninger til kundesupport og analyser. Men for os og vores kunder er det frem for alt en helhed. En lønsom filosofi, som kombineres med en rigtig smart teknik.

Skab

Et CRM-system agerer salgstøtte og kundesupport for relationsbyggere. Systemet hjælper dig med at strukturere salgsarbejde, bearbejde kunder og effektivisere din kundepleje.

Behold

Det er fem gange så dyrt at skaffe en ny kunde end at beholde en eksisterende. Et CRM-system muliggør en god support og tilfredse kunder – som bliver eller kommer tilbage.

Fordyb

Ved at analysere den data, du har om kunden, kan du tilpasse budskab og tilbud. Kunden får relevant information og føler sig prioriteret!

Vores CRM-systemer

Hvorfor CRM?

Du kan selvfølgelig være meget kundefokuseret og kundevenlig uden et computersystem. Men når en god hukommelse, Excel-lister og post-it sedler ikke længere er nok, kan en tydeligere struktur gøre livet (og jobbet) lettere.

Få styr på tingene

For mange virksomheder er dette det største og endda vigtigste mål med et CRM-system. Dine kunder, partnere, leverandører – ja, alle du har kontakt med – på ét og samme sted. Få ro i maven og fuldt styr på kunden.

Effektivisér

Når alle informationer er samlet på ét sted, kan du arbejde mere effektivt. Pluk lister, statistisk materiale og rapporter ud på et sekund. Gør det, du er bedst til, i stedet for at bruge tid på at lede efter ting!

Bliv en kundemagnet!

Overrask med en rigtig god kundepleje. Chancen er stor for, at dine kunder bliver så tilfredse, at de både bliver OG taler positivt om dig til andre. Vupti, og så kommer kunderne til dig i stedet for at du skal jagte dem!

Hvorfor forlader en kunde sin leverandør?

Kilde: U.S. Small Business Administration and the U.S. Chamber of Commerce.

Effekterne af CRM

Almindeligt rod, kunder der forlader dig, og besværlige informationstab, når en kollega stopper? Nej tak! Vores CRM-system hjælper dig med at holde styr på kunder, forretninger og projekter. Det lønner sig altid, fordi …

1. Kunder shopper med hjertet, ikke hjernen.

Udbuddet af varer og tjenester af en høj kvalitet er enormt. Konkurrencen er benhård, når det kommer til priser. Hvad sker der, når kunderne oplever, at alternativerne er ligeværdige, uanset leverandør??

  • Kunden vil altid vælge den virksomhed, han/hun synes er ”bedst”.
  • Når pris og produkt er ligeværdigt, bliver beslutningen i stedet emotionel.
  • Kunden vælger altid den virksomhed, han/hun har den stærkeste relation med.

Vær imødekommende. Hold det, du lover. Overrask positivt fra tid til anden. Vores CRM-systemer hjælper dig. Sværere er det ikke at give sine konkurrenter en over nallerne.

2. Kunder snakker. Meget.

I dag er kunder mere tilbøjelige til at snakke om sine kundeoplevelser, gerne på nettet.

  • Når alt bliver, som kunderne forventer det, siger de (oftest) hverken buh eller bæh.
  • Kunder, som føler sig dårligt behandlet, har et kæmpemæssigt behov for at tale om det. Det kan blive farligt.
  • … men kunder, der får en positiv overraskelse, snakker skam også! Det er ekstremt værdifuldt.

Arbejd proaktivt med en god salgsstøtte og god kundepleje. Kunderne bliver positivt overraskede og skriver om det i stedet. CRM-systemer er altså rigtig gode, billige samt en effektiv form for markedsføring.

3. Kundeinformation er meget værd. Virkelig meget.

Hvad sker der, når en af dine sælgere bestemmer sig for at stoppe og opstarte sit eget eller gå over til konkurrenten? Uden et godt system kan tanken være nærmest mareridtsagtig.

  • Ved du, hvilke af dine kunder, som din kollega har haft kontakt til?
  • Hvad er aftalt og lovet?
  • Ved du, at kunderne ikke følger med sælgeren til det nye job?

Med et CRM-system får du styr på, hvad der er blevet sagt og gjort, hvornår, hvor og af hvem. Derfor kan du overtage stafetten som en prof!

Jeg vil gerne teste nu!

Få succes med CRM!

Hvad er CRM egentlig? Hvorfor er det vigtigt? Hvad kan man få ud af det? I vores whitepaper finder du mange vigtige spørgsmål og svar, som hjælper dig med at få succes.

    Treatment of personal data In connection with testing free-of-charge and any following order, I consent to my personal data, including name, e-mail address, phone number for calls and text, being stored and used by Lime Technologies for the purpose of digital services, marketing, to contravene misuse and for statistics and other analyses. Personal data that I directly or indirectly transfer by using Lime Technologies digital services may, together with others personal data, be used by Lime Technologies for the purposes of marketing and to adapt the content, services and advertising directed to me and for the purpose of developing new services. Information regarding my use of digital services is amongst others collected by using cookies. The consent is valid until I recall it and, accordingly, continues to be valid even if the service is not ordered or used. It is understood that I, at any time and without stating any reason, have the right to recall my consent, which is done by contacting Lime Technologies customer service. For further information about Lime Technologies processing of personal data, learn more here >

Med os får du det maksimale ud af din CRM-investering

Alt under en paraply

Vi er en one-stop-shop for CRM, og vi udvikler, sælger, implementerer, uddanner, yder support osv. Helt uden mellemmænd.

Fleksibilitet

Takket være al vores kompetence i huset er vi være hurtige, personlige og fleksible. Vi vil gerne udfordres!

Erfaring

25 års erfaring med  CRM og mere end 6000 virksomheder, som har købt vores løsninger = en uvurderlig og unik kompetence.

Engagement

Med os får du masser af hjerte og engagement. Vi synes, at jobbet er sjovt, og vores kunder vinder ved det!

Læs mere om os