Customer Relationship Management

Med 25 år i ryggen, over 60.000 brugere og 1000 nye kunder pr. år, er vi ved at kunne det der med CRM.

Læs mere om vores CRM-løsninger

Hvorfor CRM?

Du kan selvfølgelig være meget kundefokuseret og kundevenlig uden et computersystem. Men når en god hukommelse, Excel-lister og post-it sedler ikke længere er nok, kan en tydeligere struktur gøre livet (og jobbet) lettere.

CRM-pyramiden

Få styr på tingene

For mange virksomheder er dette det største og endda vigtigste mål med et CRM-system. Dine kunder, partnere, leverandører – ja, alle du har kontakt med – på ét og samme sted. Få ro i maven og fuldt styr på kunden.

Effektivisér

Når alle informationer er samlet på ét sted, kan du arbejde mere effektivt. Pluk lister, statistisk materiale og rapporter ud på et sekund. Gør det, du er bedst til, i stedet for at bruge tid på at lede efter ting!

Bliv en kundemagnet!

Overrask med en rigtig god kundepleje. Chancen er stor for, at dine kunder bliver så tilfredse, at de både bliver OG taler positivt om dig til andre. Vupti, og så kommer kunderne til dig i stedet for at du skal jagte dem!

Hvorfor forlader en kunde sin leverandør?

Kilde: U.S. Small Business Administration and the U.S. Chamber of Commerce.

Effekterne af CRM

Almindeligt rod, kunder der forlader dig, og besværlige informationstab, når en kollega stopper? Nej tak! Vores CRM-system hjælper dig med at holde styr på kunder, forretninger og projekter. Det lønner sig altid, fordi …

1. Kunder shopper med hjertet, ikke hjernen.

Udbuddet af varer og tjenester af en høj kvalitet er enormt. Konkurrencen er benhård, når det kommer til priser. Hvad sker der, når kunderne oplever, at alternativerne er ligeværdige, uanset leverandør??

  • Kunden vil altid vælge den virksomhed, han/hun synes er ”bedst”.
  • Når pris og produkt er ligeværdigt, bliver beslutningen i stedet emotionel.
  • Kunden vælger altid den virksomhed, han/hun har den stærkeste relation med.

Vær imødekommende. Hold det, du lover. Overrask positivt fra tid til anden. Vores CRM-systemer hjælper dig. Sværere er det ikke at give sine konkurrenter en over nallerne.

2. Kunder snakker. Meget.

I dag er kunder mere tilbøjelige til at snakke om sine kundeoplevelser, gerne på nettet.

  • Når alt bliver, som kunderne forventer det, siger de (oftest) hverken buh eller bæh.
  • Kunder, som føler sig dårligt behandlet, har et kæmpemæssigt behov for at tale om det. Det kan blive farligt.
  • … men kunder, der får en positiv overraskelse, snakker skam også! Det er ekstremt værdifuldt.

Arbejd proaktivt med en god salgsstøtte og god kundepleje. Kunderne bliver positivt overraskede og skriver om det i stedet. CRM-systemer er altså rigtig gode, billige samt en effektiv form for markedsføring.

3. Kundeinformation er meget værd. Virkelig meget.

Hvad sker der, når en af dine sælgere bestemmer sig for at stoppe og opstarte sit eget eller gå over til konkurrenten? Uden et godt system kan tanken være nærmest mareridtsagtig.

  • Ved du, hvilke af dine kunder, som din kollega har haft kontakt til?
  • Hvad er aftalt og lovet?
  • Ved du, at kunderne ikke følger med sælgeren til det nye job?

Med et CRM-system får du styr på, hvad der er blevet sagt og gjort, hvornår, hvor og af hvem. Derfor kan du overtage stafetten som en prof!

Jeg vil gerne teste nu!
Succeed at CRM

Få succes med CRM!

Hvad er CRM egentlig? Hvorfor er det vigtigt? Hvad kan man få ud af det? I vores whitepaper finder du mange vigtige spørgsmål og svar, som hjælper dig med at få succes.

    How Lime handles my peronal data

Med os får du det maksimale ud af din CRM-investering

Alt under en paraply

Vi er en one-stop-shop for CRM, og vi udvikler, sælger, implementerer, uddanner, yder support osv. Helt uden mellemmænd.

Fleksibilitet

Takket være al vores kompetence i huset er vi være hurtige, personlige og fleksible. Vi vil gerne udfordres!

Erfaring

25 års erfaring med  CRM og mere end 6000 virksomheder, som har købt vores løsninger = en uvurderlig og unik kompetence.

Engagement

Med os får du masser af hjerte og engagement. Vi synes, at jobbet er sjovt, og vores kunder vinder ved det!

Læs mere om os