Spredte kundedata

New Wave oplevede samme problemstilling som mange andre virksomheder – deres kundedata var spredt ud over flere steder; i forskellige systemer, mapper og i hovedet på de ansatte.

Ønsket om et CRM-system kom fra medarbejderne, der i fællesskab dannede en projektgruppe. De nåede frem til følgende mål:

  • Bedre informationsflow i organisationen.
  • Kundedata i ét samlet system.
  • Let at finde de ønskede data.
  • Bedre rapporteringsmateriale til ledelsen.
  • Bedre oversigt og rapporteringsmuligheder for sælgerne.

Projektet med Lime CRM blev søsat i januar 2012, og det blev afsluttet maj samme år. Sælgerne har efterfølgende fået adgang til et værktøj, så de nemt kan administrere prospekter og kunder, men de har også fået et rapporteringsværktøj, der fungerer hele vejen fra sælger til ledelse.

”Lime CRM er det bedste af to verdener: et brugervenligt CRM-system med store muligheder for selvudvikling.”

Ole-Kristian Arnesen, New Wave Group

Vil du vide mere om New Waves løsning?

Søgbart, målbart og effektivt for alle

Alle kan holde styr på virksomheden i realtid og har dermed kontrol over, hvordan virksomheden udvikler sig. Søgefunktionerne gør det muligt at finde det, man søger – endelig har New Wave fået et fælles system til kundehåndtering og rapportering.

  • Søgbart: Nu er alt samlet på ét og samme sted – let tilgængeligt og søgbart for alle.
  • Målbart: Med tillægsmodulet Lime BI får alle et visuelt billede over, hvordan virksomheden klarer sig.
  • Effektivt: Med det tydelige arbejdsflow sparer alle en masse tid – uanset rolle.

Vil du også opnå samme resultater som BMW Financial Services?

Book en demo

Om New Wave Group

New Wave Group er en vækstkoncern, som skaber, opkøber samt udvikler brands og produkter til profilindustrien samt sports-, gave- og indretningssektoren. Koncernen ejer og distribuerer kendte brands som Kosta Boda, Orrefors og Craft.