Userlike er gået sammen med Lime Technologies, og vi er glade for at have et nyt medlem i vores Lime-familie. Userlike er den første og eneste live chat-software, der hjælper virksomheder med at tiltrække kunder og pleje kundeforholdet på tværs af de forskellige meddelelseskanaler. 

I samarbejde med Userlike lancerede vi hos Lime et webinar for vores kunder, så de kunne blive bekendt med vores nye venner og deres produkter. Under webinaret lærte vi, hvordan Userlike udvikler den enkelte virksomhed. Det sker bl.a. ved at levere en bedre service og skabe flere tilfredse kunder. Vil du gerne vide mere, præsenterer vi her nogle af webinarets vigtigste punkter.

Hvad er Userlike?

Userlike er en løsning for, hvordan man indleder og plejer kundeforhold på tværs af de forskellige meddelelseskanaler. Userlike tilbyder både meddelelser via dit website og meddelelsesløsninger, der benytter sig af dine kunders foretrukne kanaler såsom WhatsApp, Facebook Messenger og SMS. Alle meddelelser havner i én indbakke – Userlikes meddelelsescenter. Enkelt, smart og direkte!

Hvorfor vælge Userlike?

Userlike gør det muligt at kommunikere med dine kunder på deres vilkår – via deres foretrukne meddelelseskanaler. Du vil kunne opretholde en kontinuerlig kommunikation, som resulterer i tilfredse og loyale kunder, og er det ikke dét, vi alle ønsker?

Userlike handler om at pleje kundeforholdet og tage processen ét skridt videre ved at personliggøre meddelelsesoplevelsen. Vil man lukke en handel, kræver det ofte mere end blot et telefonopkald. Går du efter en kontinuerlig kommunikation med kunden, øger du dine chancer for at få aftalen i hus.

Meddelelsestjeneste via websitet

Live-chat er en meddelelsestjeneste, der er integreret på dit website, og som giver dig mulighed for at svare hurtigt på dine kunders spørgsmål. Denne funktion forebygger diverse problemstillinger mellem dig, dine kunder og de potentielle leads, da I altid kan kontakte hinanden.

Live-chat har alle de populære funktioner, du finder i kundernes foretrukne meddelelsesplatforme, hvilket gør kommunikationen mere brugervenlig:

  1. Mikrofon – send stemmemeddelelser, når du ikke har tid til at skrive.
  2. Mediasupport – send filer, få forhåndsvist URL’er med mere.
  3. Emojis – regelmæssige opdateringer med alle de nyeste favoritter, der gør det sjovere at kommunikere.

 

Meddelelsescenter

Meddelelsescentret er selve hubben, når du skal yde service til dine kunder via chatten og meddelelser. Interfacet er det samme, uanset om kunden sender en besked via dit website, WhatsApp eller Messenger, da alle meddelelser havner i din indbakke i meddelelsescentret.

Nedenfor beskriver vi nogle af de vigtigste funktioner i samtalen, og som kun er synlige for kundeservicemedarbejderne:

  1. Skræddersyede tekstblokke – hurtig og nem kommunikation omkring ofte stillede spørgsmål.
  2. Videresend en samtale via e-mail – del information med dine kolleger.
  3. Se, hvad kunden skriver i realtid – vær klar med hurtige svar.
  4. Skift over til taleopkald – når det ikke er helt nok at skrive.
  5. Simultan 2-vejsoversættelse – skriv og modtag beskeder på dit eget sprog.

Når du har afsluttet en chat, gemmes samtalen. Den kan genoptages på et senere tidspunkt, uanset meddelelseskanalen. Det giver dig den nødvendige information, så du er velforberedt, næste gang du er i kontakt med kunden.

Meddelelsescentret har også en kontaktliste, en såkaldt indbygget CRM-funktion. Samtalerne er knyttet til kontaktprofiler med kontaktoplysninger. Det giver dig mulighed for hurtigt at kontakte din kunde på den bedst mulige måde, hvad enten det sker via chat, telefon eller e-mail.

 

Vi håber, at denne oversigt har givet dig et indblik i, hvordan Userlike kan hjælpe dig med at omdanne hurtigmeddelelser til langsigtede kundeforhold. Hvis du vil lære mere gennem vores webinar, kan du med fordel klikke på nedenstående link. Hvis du vil høre mere om Userlike, er du altid velkommen til at kontakte din salgskontakt hos Lime. Du kan også skrive på info@lime.tech – vi er all ears!

Se webinar

 

Lime og Userlike

Userlike vil med tiden blive integreret i Limes CRM-løsninger, så det bliver lettere at sende meddelelser og generere leads. Vi arbejder pt. med implementeringen og informerer dig, når Userlike er tilgængelig via vores produkter.