Styrken i det enkle

Vi ved, at mange efterspørger et nemt og sømløst flow i arbejdsordrehåndtering i Lime CRM. Og i Work Order kan vi, præcis som med resten af CRM, tilpasse løsningen efter jeres processer og arbejdsgange. Resultatet er en brugervenlig arbejdsordrehåndtering, som I vil have den, på samme sted som resten af jeres CRM.

Grundlæggende om arbejdsordrer med CRM

Lime Work Order er tilpasset til web og mobil og fås blandt andet med funktioner til at planlægge og vurdere ressourcer for arbejdsordrer, logtid og materiale, tjeklister og protokol samt automatiske arbejdsordrer. Vores færdige løsninger til ejendoms-, energi- og maskineservicebranchen betyder, at I får en god grundløsning, som derefter får de rette tilpasninger for at passe til netop jeres virksomhed.

Sådan fungerer Lime Work Order

  • Ingen eksterne leverandører; alt samlet i Lime CRM
  • Planlæg, fordel og rapportér på arbejdsorden
  • Farvekodet, overskuelig prioriteringsliste, der er let tilgængelig for medarbejdere på området
  • Logtid og materiale direkte på mobilen
  • Spar tid med automatisk tilbagevendende arbejdsordrer ud fra jeres aftale og løbende vedligeholdelse
  • Lime Work Order er fleksibelt og tilpasses efter jeres arbejdsgange
  • Integrérbar med tredjepart, såsom forretningssystem.
Kontakt os