Flere typer af portaler

Måske leder I efter en portal, hvor jeres medarbejdere i marken kan logge på og registrere oplysninger, der sendes til Lime CRM? Eller en ”Mine sider” for kunder, der har brug for at kunne justere deres kontaktoplysninger? Vi tilpasser portalen efter jeres behov!

Integreret i Lime CRM

Selvfølgelig integreres portalen direkte i Lime CRM. Alle Lime-objekter såsom aftaler, dokumenter og ærinder kan let tilføjes til og opdateres fra din portal. Derudover kan vi udvide integrationen til en række andre systemer som I anvender, såsom Creditsafe, SharePoint eller Bisnode.

Lime Portal i oversigt

  • Vælg mellem Medarbejderportal, Mine Sider, Sagsportal eller Partnerportal.
  • Direkte integreret med Lime CRM.
  • Farver og logoer kan tilpasses, så de matcher jeres virksomhedsprofil.
  • Vælg mellem tre login-metoder: NemID, brugernavn/adgangskode eller Lime-bruger.

Mere information

Hvad betyder ticketing?

Hvad er en helpdesk software?