Lime Forms Standard

Fejlrapportering
Åben en kanal, hvor dine kunder let kan rapportere problemer, der opstår med produkter og tjenester. Med fejlrapportformularen koblet til Lime CRM indsamles dataen og generer en ’ticket’ direkte systemet. Denne formular forudsætter, at du allerede bruger Lime CRM sagshåndtering (Ticket handling).

Tilbudsanmodning
Tilbudsanmodning er formularen for dig, der har kunder, der ved, hvad de vil have. Når en anmodning er sendt, oprettes der en forretningsmulighed i Lime CRM, herunder eventuelle vedhæftede bilag, som kunden har valgt at uploade.

Kontakt mig – formular
Måske er det formularernes formular, eller i hvert fald noget af det mest almindelige, der forekommer på internettet. Selvfølgelig har vi udviklet vores egen! Fang hurtigt interessenter gennem en kontakt-mig-formular på hjemmesiden, som når den sendes afsted, opretter en meddelelse direkte i dit Lime CRM, som du kan handle på.

Registrering af interesse
Et twist på ovenstående med muligheden for at tilføje nøgleord for at identificere hvad formularskriveren er interesseret i. Også her skabes der en forretningsmulighed i Lime CRM.

Sagshåndtering
En general formular til alle typer af sager, hvor kunder kan vedhæfte alt fra billeder til dokumenter, og hvor der oprettes en handling i Lime CRM. Denne formular forudsætter, at I allerede bruger Lime CRM sagshåndtering (Ticket handling).

Mere information

Hvad betyder ticketing?

Et klart mål om at højne kvaliteten af ​​sagshåndtering for at kunne tilbyde en endnu bedre kundeoplevelse