Systemer, vi understøtter

Mindre administration og et udvidet kundebillede

Gør det lettere for dine medarbejdere ved at vælge en integration mellem Lime CRM og jeres forretningssystem. Med ét klik kan brugerne synkronisere informationen og sørge for, at de opdaterede kundedata er tilgængelige i begge systemer. Dermed kan kundeserviceteamet eksempelvis se bogførte fakturaer og fakturalister ved kontakt med en specifik kunde, og sælgerne kan få overblik og foretage en vurdering af kunderelationen.

Kontakt os

En enklere hverdag med ERP Connector

  • Tilføj nye kunder i forretningssystemet med ét enkelt klik i Lime CRM.
  • Kundenummeret, der genereres i ERP-systemet, tilføjes automatisk i Lime CRM og bruges til at synkronisere fakturaer mellem systemerne. 
  • Se alle bogførte fakturaer og fakturarækker direkte i Lime CRM.
  • Visuelle diagrammer præsenterer bogførte fakturaer direkte på virksomhedskortet i Lime CRM. Her kan du sammenligne faktureringer af en kunde år for år, måned for måned eller kvartal for kvartal.
  • Felter til at få et overblik over virksomhedens omsætning indeværende og foregående år. 

Boost jeres ordrehåndtering

Styrk din Connector med flere funktioner. Vores add-on ERP Order synkroniserer ordrerækker mellem Lime CRM og dit forretningssystem. Tilføjelsen gør det blandt andet muligt at oprette ordrer direkte i Lime CRM og generere automatiske fakturaer.

Gør forretningssystemet til Master

ERP Master-tilføjelsen gør dit forretningssystem til ”herre” over kundeinformationen. Opret og opdatér kunder i dit ERP-system – alt synkroniseres automatisk med Lime CRM. Du kan stadig tilføje nye kunder i Lime CRM.

Kontakt os